Let op vol=vol, als je zeker wilt zijn van een plek, schrijf je zo snel mogelijk in.
Training
taalCursus
UNI-1-Learning-and-Memory-IPN1028
Krijg je dat ene vak of onderwerp maar niet onder de knie? Ben je op zoek naar een gestructureerde manier om veel te leren? Met onze trainingen duik je zeer intensief in de stof.
Wil je je spreekvaardigheid verbeteren? Of wil je professionele e-mails (beter) leren schrijven? Misschien wil jij je simpelweg comfortabeler voelen in het spreken van een andere taal?
Jij leert de taal zoals jij die nodig hebt!
Tarieven
Individueel
€31,00 per uur.
Groepslessen
€15,50 per uur.
Early-bird korting
Beschikbaar tot 15 april 2023.
Op een gestructureerde manier de stof leren.
Meer zelfvertrouwen, mind stress.
Gefocust en gemotiveerd leren
Op een gestructureerde manier een vreemde taal leren.
Meer zelfvertrouwen in je taalgebruik.
Gefocust en gemotiveerd leren.
Niveau
Psychology
Inhoud
All exam material
Werkwijze
Locatie
In consultation between student-tutor and participant(s).
Planning
In consultation between student-tutor and participant(s).
Duur
Differs per session, check the program for this.
[titel(Task 1 and 2: Working memory and Long Term Memory [LTM])beschrijving(Explanation on: Working memory; Model Atkinson and Shiffrin; Short term memory to long term memory; Model of Baddeley; Brain substrates; Encoding, storing and retrieving. Long Term Memory [LTM]: Episodic vs semantic memory.)duur(60 minutes)]
[titel(Task 2 and 3: Consolidation of memory and Plasticity, Long Term Potential [LTP])beschrijving(Explanation on: Consolidation of memory: Standard theory vs Multiple trace theory. Plasticity, Long Term Potential [LTP]: Synaptic transmission; Changes from training.)duur(60 minutes)]
[titel(Task 4, 5 and 6: Classical conditioning, Emotional learning, and Instrumental conditioning)beschrijving(Explanation on: Classical conditioning: Pavlov; Rescorla-Wagner model. Emotional learning: James Lange theory of emotion; Amygdala and emotions; Hippocampus and episodic memory; Phobias. Instrumental conditioning: Skinner; Stimulus-Response [S-R]; Reinforcement schedules; Basal ganglia; Addiction.)duur(90 minutes)]
[titel(Task 7 and 8: Skill learning and Observational learning)beschrijving(Explanation on: Skill learning: Talent vs genetics; Motor Programming. Observational learning: Coping; Social learning theory; Mirror neurons.)duur(60 minutes)]
[titel(Practice exam)beschrijving(Practice exam + discussion.)duur(90 minutes)]
00
23 juli 2023
Onderwerp
Hier komt een korte beschrijving.
45 minuten
[titel(Task 1 and 2: Working memory and Long Term Memory [LTM])beschrijving(Explanation on: Working memory; Long Term Memory [LTM].)duur(60 minutes)]
[titel(Task 2 and 3: Consolidation of memory and Plasticity, Long Term Potential [LTP])beschrijving(Explanation on: Consolidation of memory; Plasticity, Long Term Potential [LTP].)duur(90 minutes)]
[titel(Task 4, 5 and 6: Classical conditioning, Emotional learning, and Instrumental conditioning)beschrijving(Explanation on: Classical conditioning; Emotional learning.)duur(30 minutes)]
[titel(Task 7 and 8: Skill learning and Observational learning)beschrijving(Explanation on: Instrumental conditioning; Skill learning; Observational learning.)duur(60 minutes)]